Ho Sesillia 2012.01.30. 12:55

Üdvözlet

Sziasztok!

Huh... elég húzós napom volt! Elkezdtem letölteni a Jumong herceget (aminek a linkjét közzétettem az oldalamon) és közben elment a net. Hát olyan pipa voltam, amikor megállt. De semmi baj, amikor visszajött elkeztem torrenttel letölteni. Bár még mindig azt írja ki, hogy 3 hét alatt lesz kész, bízom benne, hogy 2 nap alatt lejön. Az egész sorozatot le tudom így tölteni egyszerre és bármikor szüneteltethetem.

Nagyon várom már. Remek sorozat: még egyszer sem láttam, de a bemutatója egyszerűen fantasztikus: 


A bejegyzés trackback címe:

https://koreafilm.blog.hu/api/trackback/id/tr973976634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása